Jak-sprzedawać-przez-stronę-wwwObszar-kompozycji-1

Jak sprzedawać przez stronę www?

Traktując swoją stronę internetową wyłącznie jak martwy i bezduszny słup ogłoszeniowy, niestety niewiele z niej wyciśniesz. Jeśli ma to być inwestycja w Twój biznes, a nie coś, co generuje wyłącznie koszt, to warto dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać ją do pozyskiwania nowych klientów.

Mamy dla Ciebie kilka wskazówek, dzięki którym sprzedaż przez stronę stanie się skuteczniejsza i łatwiejsza. Tutaj nie trzeba wielkich rewolucji – wystarczy trzymać się kilku prostych zasad.

Każde słowo się liczy – zadbaj o dobry copywriting

Ładna grafika na stronie jest ważna, ale niestety nie wystarczająca, żeby przekonać kogoś do skorzystania z Twojej propozycji. Ogromne znaczenie ma to, jak przedstawisz korzyści oraz czy przekonasz klienta, że to właśnie Ciebie powinien wybrać spośród setek innych firm.

Co powinieneś zrobić?

Pokazać mu czym się wyróżniasz i jaka jest unikalna wartość, którą możesz mu zaproponować. Najważniejsza zasada: skupiaj się na kliencie, a nie sobie.

Ze smutkiem obserwuję, jak wiele firm na swoich stronach stosuje wyłącznie: “ja”, “my” itd., natomiast zapomina o tym, że przecież to właśnie klient powinien być w centrum uwagi.

Warto przyjąć zasadę, że ludzie z natury są samolubni, więc koncentrują się nie na tym, jaka Twoja firma jest fajna, ale co oni będą mieli z tego, że zdecydują się na współpracę.

Zaufanie przez wartościowe treści – pisz bloga

W internecie zaufanie zdobywa się najprościej poprzez dawanie darmowej wiedzy. Ludzie mogą Cię wtedy poznać, sprawdzić, czy faktycznie znasz się na swojej robocie i czy jesteś godny ich zaufania.

My polecamy Ci pisanie wartościowych artykułów na swoim blogu. Zapewne teraz myślisz: “Ale co ja mam pisać, jak już wszystko jest…?!”.

To prawda, w sieci dzisiaj na każdy temat napisano i powiedziano wiele. Jednak pamiętaj, że Ty budujesz swoją społeczność. Weź więc to, co już jest, dodaj do tego swoje osobiste i unikalne doświadczenie, a gwarantujemy Ci, że ludzie za Tobą pójdą.

Pokaż, gdzie mają klikać – wezwanie do działania (CTA)

Skoro już przedstawiłeś klientowi ofertę i udowodniłeś swoją wartość, to czas na pokazanie mu wirtualnym palcem, gdzie ma kliknąć, żeby kupić.

Wielu firmom wydaje się, że skoro komuś spodoba się oferta, to na pewno będzie wiedział jak się skontaktować i zamówić. Okazuje się jednak, że nie jest to takie oczywiste i na stronach, gdzie nie ma wyraźnego wezwania do akcji, np. Kliknij tutaj, aby zamówić, czy Dowiedz się więcej współczynnik zamówień jest zdecydowanie niższy.

Dlaczego tak się dzieje? Lenistwo – oto odpowiedź! Ludziom dzisiaj nie chce się tracić nawet kilku sekund na dodatkowe kliknięcia, lubią za to, kiedy wszystko jest podane na tacy, niczym danie w luksusowej restauracji. Rób tak, a łatwo przekonasz się, że to działa.

Przypominaj się klientom – Pixel Facebook

Z klientami jest tak, że nie zawsze pierwsza ich wizyta na stronie musi kończyć się zakupem. Jednak, kiedy umieścisz na niej specjalny skrypt, taki jak Pixel Facebook, to potem, gdy zdecydujesz się reklamować na Facebooku, będziesz mógł ponownie się im przypomnieć poprzez reklamę remarketingową.

Prosty trik, który sprawi, że wydatki na reklamę poszybują zdecydowanie w dół. Bo łatwiej sprzedać osobie, która już w jakiś sposób była Tobą zainteresowana, ale być może się waha, niż stale poszukiwać nowych klientów.

Nie masz jeszcze własnej strony?

A może masz, ale po przeczytaniu tego wpisu zrozumiałeś, że potrzeba Ci czegoś więcej?

Zaprojektujemy dla Ciebie stronę internetową, która będzie zgodna z dzisiejszymi standardami, a jej cena nie przyprawi Cię o zawał serca.

Sprawdź Fastwebsite.pl, aby w ciągu kilkudziesięciu godzin cieszyć się nowoczesną i pachnącą nowością stroną internetową, dopasowaną do Twojego biznesu!

 

Brak tagów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.*